Ons jaarlijks schoolfeest komt er weer aan!

FEEST IN DE STRAAT!
Op zaterdag 30 mei vierden we feest in de straat, en wat voor één! Het werd een prachtige dag vol uitdagingen, plezier en verbondenheid. Er werd gedanst, gespeeld en vooral ontzettend genoten. Een dikke proficiat aan al onze kinderen, die ondanks de warme temperaturen het beste van zichzelf gaven!
Daarnaast willen we ook alle bouwers, duwers en bestuurders van onze zeepkistenrace in de bloemetjes zetten. Jullie zorgden voor een spectaculaire apotheose van de wedstrijdnamiddag. Stuk voor stuk waren het schitterende zeepkisten, gebouwd met veel creativiteit en inzet. Wat een enthousiasme!
Een welgemeende dankjewel aan iedereen die samen met ons kwam vieren. Jullie waren met velen, en dat maakte het feest helemaal af.
Tot slot een grote dankuwel aan alle helpende handen voor én achter de schermen. Zonder jullie inzet was dit alles niet mogelijk geweest. Bedankt om telkens opnieuw klaar te staan!